مرکز توزیع فلفل دلمه زرد ارگانیک

فلفل دلمه زرد ارگانیک گلخانه ای از انواع سبزیجات است که امروزه در سراسر جهان تقاضای زیادی دارد. فروشگاه ها فعالیت های گسترده ای را در این زمینه آغاز کرده است. و عمدتاً این محصول را تولید و به فروش می رساند. ایران یکی از برداشت کنندگان این محصول در جهان است که در گلخانه کاشته می شود و به صورت طبیعی و ارگانیک برداشت می شود. آنها عموماً در سراسر کشور به فروش می پردازند و درآمد سالانه خود را به صورت عمده یا جزئی یا به بازار عرضه می کنند.

مرکز توزیع فلفل دلمه زرد ارگانیک

مشخصات فلفل دلمه زرد ارگانیک

مشخصات فلفل دلمه زرد ارگانیک فلفل دلمه ای زرد گیاهی علفی یک ساله است که به صورت گیاه کوتاه رشد می کند. میوه این گیاه همانطور که از نامش پیداست به رنگ زرد به شکل استوانه ای و بیضی شکل است که در اندازه متوسط ​​رشد می کند. طعم شیرینی دارد به همین دلیل در بیشتر مناطق به آن فلفل دلمه زرد نیز می گویند. خواص بسیار زیادی دارد و عطر و طعم مطبوعی دارد که برای مصارف مختلف به ویژه در آشپزی و تازه خوری استفاده می شود. به شکل توخالی است که در داخل آن تعداد زیادی دانه وجود دارد.

در اکثر مناطق رشد می کند و رشد سریعی دارد به طوری که بعد از دو تا سه ماه محصولی می دهد که می توانید برداشت کنید. برگ های این گیاه سبز با شیارهای ظریف و نوک تیز است. تا آغاز فصل سرد پاییز تولید می کند. این نوع فلفل جنبه تزیینی دارد که برای تزیین سالاد و غذا نیز استفاده می شود. فلفل دلمه ای به دلیل داشتن آب در هم تنیده فراوان، یکی از کم کالری ترین سبزیجات است. اگرچه فلفل دلمه ای سبز برای اکثر مردم بیشتر شناخته شده است، اما رنگدانه هایی که قرمز، نارنجی و زرد را تشکیل می دهند خواص زیادی دارند.

از نظر طعم، فلفل دلمه ای سبز کمی تلخ تر است و فلفل های زرد، نارنجی و قرمز شیرین تر هستند و بیشتر شبیه میوه هستند. فلفل یک گیاه تند نیست. زیرا کپسایسین که باعث ایجاد طعم تند فلفل می شود به مقدار بسیار کمی در این فلفل وجود دارد.

کاربرد فلفل دلمه زرد چیست؟

کاربرد فلفل دلمه زرد چیست؟ فلفل دلمه اعلا یکی از پرفروش ترین انواع سبزی است و در ایران و سایر کشورها از محبوبیت خاصی برخوردار است. این محصول سالانه در کشورمان به تولید انبوه می رسد و از سود دهی بالایی برخوردار است. یکی از مهم ترین عواملی که میزان فروش این محصول را تعیین می کند، کیفیت آن است. فلفل دلمه ای ارگانیک و با کیفیت محصولی با طعم شیرین و آبدار است. فلفل دلمه ای رسیده و خوب، سطح صاف و بزرگی دارد، اما باید توجه داشت که ضخامت پوسته آن باید حدود 2.5 تا 3 میلی متر باشد. هر چه ضخیم تر باشد آبدارتر و کیفیت آن بالاتر است.

اصولاً فلفل دلمه ای با پوست نازک ضعیف و قطر کمی دارد، بنابراین نه تنها قابل فروش نیست، بلکه از کیفیت پایین تری برخوردار است. یکی دیگر از عواملی که کیفیت فلفل دلمه ای را تعیین می کند رنگ آن است. هر چه پوست فلفل دلمه نر سبزتر و به اصطلاح تیره تر باشد، به دلیل داشتن رنگدانه های سبز رنگ، کیفیت آن بالاتر است. برخی از فلفل های شیرین موجود در بازار دارای لکه های تیره در سطح بیرونی خود هستند. این لکه های تیره می تواند به دلایل مختلفی از جمله نابالغی، سرماخوردگی، برخی عفونت های ویروسی یا نیش حشرات ایجاد شود.

دلیل آن هر چه باشد باعث کاهش کیفیت محصول شده و به آن شکل نامتقارن می بخشد. به طور کلی فلفل دلمه ای طبیعی و با کیفیت حدود 200 تا 250 گرم وزن دارد و دارای دیواره ضخیم و همچنین پوست صاف و بدون لک به شکل مکعب یا مستطیل است و بسته به نر یا ماده بودن آن 3 تا دارای چهار گود است. حفره ها این محصول به دلیل مرغوبیت بالایی که دارد یکی از انواع سبزیجات صادراتی کشور نیز می باشد و فلفل دلمه اي بيشتر در آشپزي كاربرد دارد.

معجزه ای به نام فلفل دلمه

معجزه ای به نام فلفل دلمه غذاهایی که به صورت خام یا پخته برای مصرف روزانه یا تهیه غذاهای مختلف مصرف می شوند دارای فواید و خواص درمانی فراوانی هستند که هر یک از انواع فلفل دلمه ای رنگی می تواند نقش مفید و موثری در سلامت بدن داشته باشد. خواص زیادی دارد و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف است. فلفل دلمه ای زرد است که پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با خواص فلفل دلمه ای زرد آشنا شوید. فلفل دلمه ای زرد که پوست نازک و درخشانی دارد طعم فوق العاده ای دارد و به صورت خام و پخته برای غذا استفاده می شود.

این ماده غذایی سرشار از ویتامین‌های مختلف مانند ویتامین‌های C و A است که برای ترمیم غضروف، تقویت استخوان‌ها و دندان‌ها، سلامت پوست و مو بسیار مفید است. ویتامین C موجود در فلفل دلمه ای زرد به مبارزه با رادیکال های آزاد در بدن کمک می کند و از سرطان و رشد توده های سرطانی جلوگیری می کند. این نمونه فلفل که فیبر بسیار بالایی دارد برای تقویت سیستم ایمنی، پاکسازی دستگاه گوارش و سلامت و شادابی پوست و مو بسیار مفید است.

فلفل زرد حاوی ویتامین B6 است که یکی از مهم ترین مواد برای تقویت سیستم عصبی است، بنابراین استفاده از این نوع فلفل برای جلوگیری از ضعف اعصاب و تقویت سیستم عصبی بسیار مناسب است. فلفل زرد کم کالری است و افراد دارای رژیم غذایی خاص می توانند از این ماده غذایی استفاده کنند. آنزیمی به نام لوتین در فلفل زرد یافت می شود که برای بیماری های چشمی مانند آب مروارید بسیار مفید است.

شرکت عرضه فلفل دلمه زرد ارگانیک

شرکت عرضه فلفل دلمه زرد ارگانیک فلفل دلمه ای در سراسر کشور در مراکز فروش میوه و تره بار عرضه می شود. بخشی از نیاز روزانه کشور به فلفل دلمه ای از طریق واردات تامین می شود و بخشی دیگر در مزارع کشورمان کشت می شود. فلفل دلمه ای را می توان در گلخانه نیز کشت کرد. امروزه انواع سبزیجات و فلفل دلمه ای را می توان از طریق خرید در فروشگاه های اینترنتی پرورش داد و در مدت زمان کوتاهی درب منزل تحویل گرفت. امروزه بسیاری از فروشگاه ها به فروش اینترنتی سبزیجات مشغول هستند. انواع فلفل دلمه ای به صورت عمده و بسته بندی در فروشگاه های سراسر کشور عرضه می شود.

فروش فلفل دلمه صادراتی به صورت عمده یا جزئی توسط فروشندگان زیادی در کشورمان انجام می شود. چندین سال است که صادرات فلفل دلمه در بازار های داخلی و خارجی به دلیل استقبال زیاد از این کالا تولیدات آن نیز افزایش یافته است. به همین جهت بسیاری از این محصول های درجه یک به بسیاری از کشور های دنیا صادر می گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما